Mi a Ryanair panaszkezelési email címe?
Figyelt kérdés
Egyszerüen nem válaszolnak normálisan a weboldalon lévő form-ra. Mindig leráznak azzal, hogy ez múltbéli utazás, pedig jogos a panaszom. És hát persze, hogy múltbéli, mert utazás után tettem az utazás miatt, de ezt ki is lehet választani. Múltbéli utazás, vagy jövőbeni.márc. 24. 23:22
2/4 BeefEater válasza:
Attól függ, hogy mi a panaszod. Ha "csak bunkók voltak", akkor nem fogsz semerre jutni.
Ha EU261, akkor küldd el a kitöltött űrlapot postán (tértivevény meg minden) és ha nem válaszolnak határidőn belül, akkor keress egy olyan céget, amelyik behajtja neked a kompenzáció bizonyos százalékáért.
Ha nem EU261, de egyéb szabályt sértettek, akkor az illetékes légügyi hatósággal tudod felvenni a kapcsolatot. Csak előbb ki kell derítened, hogy melyik az.
3/4 anonim válasza:
Sajnos nincs ilyen. Pont azért, hogy megnehezítsék a panaszok benyújtását. Írj a GVH-nak is, hogy nem megfelelő a protokolljuk ez ügyben.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Közben történtek dolgok: A Ryanair kicserélte az oldalán a fiókomban a foglalásnál, hogy én nem foglaltam helyet (már nincs ott a foglalásomnál a hely száma, helyette random van) és még a számlán is átírta (törölte) a hely foglalás díját, úgy, hogy az egész költség a jegy ára lett (új számla van fent)... :)
márc. 28. 17:40
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!