Utazott már valaki a "Lastminute.com"-al?Esetleg csak repjegy vagy szállás?Elvileg egy Svájci cég de magyar nyelven is elérhető az oldal.Veleményeket illetve tapasztalatokat várok










Akkor vegyél közvetítőn keresztül repülőjegyet, ha pontosan tisztában vagy azzal milyen kockázatot vállalsz. Ezek a jegyek addig működnek, amíg semmi gebasz nem jön közbe, nem akarsz módosítani időpontot, még egy bőröndöt feladni, nincs járattörlés stb. Ha bármi probléma van, a légitársaságok első dolga, hogy leráznak téged azzal, hogy fordulj ahhoz akinél a jegyet vetted, balra kis ívben arra lehet letenni a telefont. Velem már előfordult, hogy Dallasban indulás előtt percekkel törölték a járatot és a szemem láttára sorolták hátra azokat akik közvetítőn keresztül vették a jegyüket, nem a légitársaságnál. De most január végén láttam egy faszit Ferihegyen előttem állt a check-in pultnál a sorban és nem találták a foglalását a rendszerben. Akkor derült ki, hogy "third party"-n keresztül vette a jegyét. A pultos kislány látható megkönnyebbüléssel közölte vele, hogy akkor lesz szíves fölhívni a helyet, ahol vásárolta a jegyét. Aham, reggel 4.30 volt és 6.15-kor indult a gépe, átszállással az USA-ba. Szerinted rajta volt a gépen?
Tehát ha biztosan tudod, hogy semmilyen módosítást nem fogsz igényelni, nem fog közbejönni semmi a részedről, a légitársaság sem fogja törölni a járatot, de ha mégis, akkor vállalod akár a legkomolyabb következményeket, akár a teljes jegy bukását is egy viszonylag szerényebb árért cserébe, akkor kifoghatsz jó ajánlatokat is. De csak akkor menj bele, ha tudod, hogy nagyon meg lehet szívni. Probléma esetén a két jegy nem egyenrangú! Nem arról van szó, hogy ne történhetne minden rendben, és akkor esetleg nyertél az ügyön, de a légiközlekedés nem buszozás vagy vonatozás. Simán beüthet egy sztrájk, vihar a reptér fölött, munkaerőhiány a földi kiszolgálóknál, kicsúszás a résidőből stb.
Ma egy tengerentúli jegy oda-vissza kb. 300 ezernél kezdődik, én nem kockáztatnék csak mert 20 rugóval kevesebb valahol. 100-al meg nem lesz kevesebb. Fapados jegyeknél meg eleve kockázat maga a légitársasági jegy is, meg ha tényleg alacsony az ár, akkor mennyit nyersz vele?
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? A lastminte.com-val foglaltam szállást+repjegyet Londonba. Levontak minden pénzt, de nem látják a rendszerben a foglalásomat.
A fiókomba nem tudok belépni, mert az utolsó e-mailben, írták, hogy aktiváljam, de amikor aktiválni akarom, sikerül.
4/4 végül hogyan végződött a történeted?
Rendben volt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!