Mit tehetek, ha az e-mailben visszaigazolt szállásfoglalás ellenére a tulaj mégis kiadja másnak a szállást?
Semmit. Minden üzlet alapja a bizalom.
Ez megtörtént vagy csak félsz tőle? Nekem pozitív tapasztalatain vannak, most is úgy megyünk üdülni, hogy már fizettem is 850 EUR-t és csak emaileket, papírokat kaptam (még).
Sajnos ha átvernek, átvernek, nem nagyon tehetsz mást mit bízol abban, hogy nem így lesz! Én mindig foglalok előre szállást, eddig szerencsére nem is kellett csalódnom, úgy sem hogy előleget kért némelyikük!
Egy barátnőm járt úgy, hogy nem várta meg a foglalás visszaigazolásáról szóló e-mailt, így nem kapta meg a szobáját. A visszaigazoló mail mindenképpen legyen nálad!!
A legutóbbi hely ahol jártam is megbízható volt, viszont amikor kijelentkeztem volna, éppen két fiatal lány szobája után nyomoztak. Nem kapták meg időben a foglalót, így a szállásukat kiadták másnak... Visszaigazolást viszont kaptak!!
Ha félsz, akkor indulás előtt telefonálj oda, hogy biztosan rendben van-e a foglalásod! Ennél többet sajnos nem tehetsz!
A szállásadók oldalán szól, hogy nekik ez üzlet! Ha lehúznak, még sem adnak szállást, az nekik nem feltétlenül jó üzlet, hiszen sok elégedetlen "vendég" elterjeszti a nagy világban azért a dolgokat! Ha egy csalóról van szó, az megint más dolog!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!