A GLS ma is (dec.30. ) szállít ki csomagot? Ez is munkanapnak számít nem?
úristen...ilyen létezik komolyan?
egyébként én azért nem kaptam meg a csomagomat,mert kiderült meg sem rendelték a T-Mobile üzletben..felhívtam a GLS egyik csomagpontját és kiderült hogy az én címemre semmilyen megrendelés nincs leadva..na felhívtam a T-Mobileos üzletet,hogy miért nincs leadva a rendelés? erre közli velem nyugodtan,hogy ilyet nem lehet már kapni,de válasszak helyette másikat..miközben dec. 29-én úgy volt hogy 'MEGRENDELTE'...na hát tudja kivel szórakozik
4-es és 5-ös válaszoló vagyok. Most hogy minden kiderült, leírom, hogy más is okuljon belőle.
Az a helyzet, hogy nem lehet direkt csomagpontra küldeni, úgyhogy a retardált boltosnéni valójában nem is retardált (vagy nem annyira, hiszen a személyin akkor sincs lakcím bakker...), ellenben ahol én feladtam a csomagot ott rohadtul nem értettek hozzá. Ez úgy derült ki, hogy a gls ügyfélszolgálatán egy segítőkész ügyfélszolga utánajárt nekem és visszahívott (ergo nem én fizettem az egész csevejt). Az van, hogy igényelni kellett volna flex delivery service-t, ami azt jelenti, hogy megadom a barátom címét, email-jét és telszámát (+127 ft ha csak emailt és kétszáz valamennyi, ha sms-t is kérek), és akkor amint a depójukban van a csomag, kap róla emailt és sms-t (ha igényelte), az email-ben pedig talál egy linket, amire kattintva megadhatja, hogy melyik csomagpontra kéri. Ekkor odaballag, személyi+lakcím kártya (sőt azt hiszem vmi jeligét is kell megadni vagy jelszót, mint valami kémfilmben :D), és ha egyezik a cím meg minden, akkor viheti a csomagot. Ha nem kattint a linkre, akkor kiviszik a címre. Ha nem megbízható lakótársakkal él együtt a címzett, akkor lehet trükközni (legálisan) úgy, hogy egy megbízható címet adsz meg (akár a sajátodat) és akkor legfeljebb a futár nem adja oda az ott lakónak, visszaviszik a depóba aztán lehet hívni az ügyfélszolgálatot, ahol valahogy megoldjátok (pl. át lehet venni a depóban is, illetve átszállíttathatod abba a raktárba, amelyik közel van hozzád, ekkor csak a csomagszámot kell tudni elvileg). Az én csomagomat némi hisztivel kiszállították a barátom címére, és a nem megbízható lakótársat úgy védték ki, hogy előre megmondták aznap reggel, hogy a nap folyamán kb. mikor kézbesítik és közvetlenül kézbesítés előtt felhívta a futár, hogy na akkor mehet-e a biznisz.
Összefoglalva csomagpont illetve boltosnéni függő, hogy minden olajozottan megy-e, vagy ilyen orbitális kavarás lesz-e a vége (illetve ha ezt elolvastad, akkor már tudod mit kell tenned, hogy elkerüld a kellemetlenségeket), de maga a gls, mint szolgáltató megbízható és nem balf***, ellentétben a 2 boltosnénivel, akikkel én próbáltam feladatni a csomagot, hiszen totálisan félretájékoztattak, ugyanis vagy 3x megkérdeztem, hogy de biztos így kell-e megcímezni, persze így kell jó lesz). Viszont legalább segítőkész volt mindenki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!