Létezik olyan webáruház, ahol nem csak a megrendelést követő egy hét múlva derül ki, hogy ha valamely termék már nem kapható?
Még jócskán karácsony előtt elkezdtem volna beszerezni az ajándékokat. De most már negyedszer futottam bele abba, hogy megrendeltem a terméket, visszaigazolták, volt ahol már a szállítás időpontját is egyeztettük, majd egy hét múlva közlik, hogy nincs a megrendelt termék. Ez korábban is előfordult már, de most különösen dühítő. Most itt vagyok az ünnepek előtt pár nappal ajándék nélkül, mert az idióta webáruházak azt sem tudják hogy mijük van és engedik megrendelni a nem is létező termékekeket. Ráadásul továbbra is reklámozzák a facebookon, rá is lehet kattintani, bár némelyiket már levették, de csak miután a megrendelésemet nem tudtak kiszállítani. Most kapkodhatok, mehetek be a plázákba "koronavírus-járványban", és tömörülhetek, mikor direkt előre godoltam mindenre, csak mert a webáruházak képtelenek figyelni a készletükre.
Közben meg mindenhol azt szajkózzák, hogy vigyázzunk magunkra, ha lehet, ne menjünk tömegbe, hordjunk maszkot, vásároljunk a neten, de hogy a fenébe b+, ha közben meg csak egy hét múlva derül ki, hogy mégsincs semmi.
Minden webáruház ilyen szélhámos, vagy esetleg van kívétel is?
Én idén mindent megkaptam, volt, ami már a rendelés másnapján megérkezett. Tavaly előfordult, hogy valami nem volt raktáron, de ott másnap telefonáltak, hogy nincs, mi legyen. Kértem helyette mást, két nap múlva kihozták, egy alkalommal még a különbözetet (~1000 Ft) sem kellett kifizetnem.
Rendelés előtt nézd meg a bolt értékelését, sokat segíthet a jó választásban.
Na most sikerült ötödszörre is belefutni egybe.
Telefonszámuk nincs, e-mailre nem válaszolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!