Szerintetek is csökkent a földrajz preztízse?
Valahogy úgy érzem,hogy az alacsony óraszám,az alkalmazás nem trivialitása stb. tényezőknek köszönhetően csökkent a megbecsülése a tárgynak. Teljesen evidens minden diáknak,hogy biológiából/kémiából/fizikából stb. van verseny. A földrajzon elnevetgélnek a diákok. Jómagam is gimnazista vagyok,s nekem is már csak a társadalomföldrajz van hátra. Tapasztalati úton érzékelem azt,hogy csökken a diákok körében a preztízse,szinte már oda kerül negyedikként az ének/rajz/tesi trióhoz.
Igaz lehet ez?
Válaszokat előre is köszönöm!
A nyelvtan órán még mindig nem tanítják az érzelem és a gondolat közti különbséget
Ezt te gondolod. Ilyen érzelem nincsen.
Nálunk egyáltalán. Nem volt megbecsült tárgy. Akit érdekelt a földrajz, az tudta anélkül is, hogy a tanár valami hülyeséget beszéljen, ami még a saját általa megjelölt könyve szerint sem úgy van.
Nálunk a tudásnak volt presztízse, nem a tantárgyaknak.
És volt 90 ember az évfolyamból. 1 ment földrajzzal kapcsolatos továbbképzésre. Ő is esküvői és rendezvény fotózásból él.
A presztizs ma inkább az, hogy van-e hónap végén kaja az asztalon. Ezért egy asztalos, vagy egy festő jobban megbecsült (már ha valóban érti amit csinál és nem csak kárt okoz, mint az ukrán vendégmunkás).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!