Ki tudna segíteni? Egy fősulis beadandóhoz kellene: Kösse össze a csoportokat a hatóanyagokkal! Halvány lila gőzöm sincs.
Értem! Köszi! :) Következő: A bioritmust figyelembe kell venni a napirend tervezésénél. Írjon rá néhány példát, hol és milyen módon építené be a tanulók napirendjébe.
-
-
-
-
Általános iskolásokról van szó 1.-4- osztályig.
"A bioritmust figyelembe kell venni a napirend tervezésénél. Írjon rá néhány példát, hol és milyen módon építené be a tanulók napirendjébe. "
Bár nem vagyok szaki a témában (igazából ehhez már lövésem sincs), de józan paraszti ésszel a bioritmust valóban nem árt figyelembe venni. Ebédet 12 óra környékén kell biztosítani, a tízórait 10 óra környékén, és hajnali kettőre ne tervezzünk nekik programot, mert valószínűleg alszanak. Ezen túl nem tudom, mit lehetne még elmondani erről.
:) Az a baj, hogy én sem tudom mire gondol pontosan, de már írtam mind a 4-hez és köszi szépen! Utolsót még azét leírom ha nem baj.
A felsoroltak közül melyik lehet a fertőzés forrása? Jelölje I igen vagy N nem betűvel a kijelentés után.
Hordozó ember
Betegség tüneteit mutató ember
Egészséges ember
Rekonvaleszcens(lábadozó)ember
Lappangási időszakban lévő ember.
Ezekre is rákerestem a neten, de viszont végül inkább csak szinte tippelgetés lett a vége. Ha van kedved akkor ezt megnézheted, ha nincs hagyd mert már ígyis sokat segítettél, ha itt lennél meghívnálak egy felesre :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!