1/6 Közgazdász Uraság válasza:
Igen, a marketingben sok mikroökonómiai fogalom megjelenik, pl. a fogyasztói magatartás, árképzés, termékdifferenciáltság, piaci struktúra stb..
2/6 Szándékos Bendegúz válasza:
A marketing szó jelentése : Piacolás.
A piac pedig egyszerűen az a hely,ahova az egyik ember azért megy, mert szüksége van valamire.
A másik, pedig azért, hogy eladjon valamit.
Ha igazi profik érdekelnek, akkor olvasd el a "A marketing 22 vastörvénye."
cimú könyvet. A tapasztalatom szerint csak ebben az egy könyvben minden lényeges adat benne van.
3/6 MDaniel98 válasza:
Igen, mert az, hogy eltudunk-e valamit adni, attól függ hogy megtudjuk-e teremteni rá a keresletet.
4/6 Szándékos Bendegúz válasza:
Nem!
Az okos vállalkozó már eleve a meglévő igényekre hajt rá.
Új keresletet teremteni időtrabló és kockázatos is üzletileg.
Nem ajánlom.
5/6 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép válasza:
A B2C marketing igen, de a B2B marketingben már makroökonómiai és gazdaságpolitikai szempontok is szerepet játszanak. Pl. az, hogy orosz vagy amerikai gázt vesz egy európai ország nyilván elég sok mindenen múlik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!