Lehaitre Motorja hogyan tudott kanyarodni?
Figyelt kérdés
Ez egy prototípus, egy lánctalpas motor.
Itt egy kép róla:
Ez hogyan volt képes az irányváltásra?
"Az irányítást a motorhoz hasonló kormánnyal oldották meg, elfordításával a lánctalp oldalmozgásba kezd, így tud fordulni."
Mi az, hogy a lánctalp oldalmozgásba kezd?
2018. febr. 18. 04:04
1/3 EagleHUN válasza:
Na ez tényleg érdekes kérdés.
A tankoknál és egyéb lánctalpas járműveknél féloldalasan fékezik gyorsítják az ellen oldali lánctalpakat és így kanyarodnak. De gondolom ezt tudod.
Itt viszont csak egy db van így ez nem működne.
A lánckereket hiába próbálná elfordítani úgy mint egy motornál a lánctalp ehhez nem elég rugalmas.
Ezt az "oldalmozgást" én sem értem, de most már engem is érdekel a megoldás. :)
2/3 anonim válasza:
Nem vagyok szakértő, de úgy gondolom, hogy sehogy nem tudott kanyarodni. Írod, hogy ez egy prototípus, azaz nem került sorozatgyártásba, valószínűleg a "kis" hiányosság miatt. Mennyivel mehetett ez? 10-20 km/órával? Szerintem ha kanyarodni kellett, akkor megállt a sofőr, leszállt, és arrébb ráncigálta a gép elejét.
3/3 A kérdező kommentje:
A készítője katonai felhasználásra szánta elsősorban. Terepjáró és mászóképessége magyon jó volt. 400 kg volt, amit egy 500 ccm-es motor 35 km/h-ra volt képes gyorsítani (van ahol 30 és van ahol 40 a leírt sebesség). 1938-ban készült el, Párizsban. Ennyit sikerült kiderítenem. A kanyarodásról sehol nem írnak.
2018. febr. 18. 12:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!