A négyütemű motor ha nem működik akkor is az egyik része üzemanyag sűrítésének állapotában van?
Ezt a kérdést nem a legjobban írtad ki.
Gondolom NÉGYHENGERES négyütemű motorra gondoltál, ami kimaradt a kérdésedből.
Annak az oka, hogy egy négyhengeres motor egyik hengere a leállítás után miért nincs kellő kompresszió alatt, annak oka az úgynevezett "résveszteség"
Nem értek a motorokhoz.
Arra vagyok kíváncsi hogy az akkumulátor hogy hozza újra mozgásba a motort.
Az akkumulátor sehogy.
Az önindító hozza mozgásba, illetve forgatja meg, ami tulajdonképen egy egyenáramú villanymotor, és ezt üzemelteti időlegesen az akkumulátor. Érted? Ha nem, akkor még írok.
A "normál" motor mellet akkor van még 1 villany motor is amit ilyenkor be indít ideiglenesen az aksi és ez pörgeti fel a másik motort ami így már el tud indulni.
Köszönöm a segítséget.
A sűrítés állapotában lévő hengerből az állás alatt elszuszog a nyomás és vele az üzemanyag is.
Az önindítónak minimum annyit forgatnia kell, hogy egy hengerben újra előálljon a benzin-levegő keverék és a szükséges nyomás.
Dízel esetén még többet, mert nem csak a megfelelő kompressziót kell előállítani, hanem gyulladási hőmérsékletet is, ugyebár ott nem gyertya gyújt, hanem a kompresszió miatt felforrósodott beszívott levegő. Az izzítógyertyák indításkor erre rásegítenek, de önmagukban nem elegendőek.
Egy jó állapotú, modern dízelmotornál ebből nem veszel észre feltűnő különbséget a benzineshez képest.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!