Az agy hogy tudja olyan gyorsan feldolgozni a képeket amit a szem "küld" neki hogy akármit látsz, ugyanolyan "folyékonyan" látja az ember?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az agy azért dolgozza fel olyan gyorsan a látott képet, mert szűr és egyszerűsít. Valójában egy meglepően kis dologra koncetrál pontosan.
A 24-25 képkocka/másodperces filmek nem interaktívak és úgy vannak mosódva, a képkockák, hogy könnyebben a folyamatos mozgás látszatát keltsék. Ettől függetlenül a nagyobb képkockaszám látványosan tudja javítani a mozgás dinamikáját.
A játékoknál már bejön a képbe, hogy nem mosott (vagy ha igen az extra effekt és extra erőforrásigény) képkockák váltják egymást, így magasabb a folyamatosnak érzékelt képhez tartozó képkocka szám. Itt is megvan, hogy a nagyobb képkockaszám mellett a már egyébként is folytonosnak látott képet is méginkább jobbnak érzékeljük, ráadásul az interaktív voltából következik egy a játékvezérlő és a képen megjelenített reakció között valamennyi késleltetés csökkenés és pontosság növekedés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!