Értelmezd az állítást: "A médiaiparban a médiaszövegek fogyasztói válnak árucikké. "?
Amikor egy cég megvásárol egy pl. x látogatottságu oldalon egy reklám helyet, akkor valójában a látogatókat vásárolja meg, tehát az árucikket a látogatók képzik.
Köszöntelek a 21.században, ami annyira remek, hogy egyes s*ggfejek még akkor is pénzt próbálnak belőled csinálni, amikor otthon ülsz, és szabad napos vagy.
Gondolkodjatok el, egy átlagos ember 24órában mondjuk 4x eszik, elfogyaszt 2-3l folyadékot, elfogyaszt x mennyiségü üzemanyagot, aztán ott dolgozik, aztán otthon szórakozás címén használ x minőségü árucikket, akaratlanul is x mennyiségü hírdetéshez járul hozzá.
Ez minden nap, és akkor gyógyszerek, stb. éves szinten.
Keresnek rajtad évente több tíz millió forintot, te pedig keresel évente jó esetben 2-őt. Szép világban élünk, nemde?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!