Hát hogyne...
Maradjunk abban hogy az elektromos járműveket un. munkaakkumulátorokkal "illik", meghajtani. Ezek jellemzője a nagy terhelhetőség, azaz a kapacitáshoz képest magas kisütőáram, aminek a jele "C". Ez adja meg hogy a névleges kapacitás hányszoros értékén süthető ki az akku károsodás nélkül, üzemszerűen. Pl egy 20C akku ha 100 Ah kapacitású, akkor 2000 A terheléssel meríthető anélkül, hogy tönkretennénk vele az akkut. Ilyen akkuk vannak normál kivitelben zselés ólomakkuként...
...vagy lugos akkumulátorok ( a BKV és a MÁV tipikusan ilyeneket használ a segédüzemi akkumulátorokként). A legújabbak a LiFePo akkuk, ezek lítium akkukulátorok...
...renndkívül alkalmasak a meghajtásra. Igaz drágák, de az élettartamuk is jóval magasabb az ólomakksikhoz képest...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!