Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Nanotechnológia, nanorobotok,...

Nanotechnológia, nanorobotok, mikrochipek a jövőben. Mit gondolsz ezekről?

Figyelt kérdés
A tudomány fejlődése a mai világban megállíthatatlan. Mikrochipek a háziállatokban, nanorobotok, inteligens gépek tervezése. Vajon a távoli jövőben kötelező lesz mikrochipeket ültetni az újszülött testébe, hogy aztán könnyebben "ellenőrzés" alatt tarthassák az embereket? A jövőben gondolkozzunk, te milyen jövőt képzelsz el?
2010. aug. 6. 13:03
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
91%

H. G. Wells Nagy Testver-elmeleterol hallottal mar? ha chipek kerulnek az emberekbe, megvalosul.

mar ajanlgattam itt konyveket, neked is ajanlok: Cory Doctorowtol a Kis testvert;sztem izgalmas, es konnyen megvalosulhat. David Brintol pedig a Detto-t (eredetiben Kiln People), es a Bruszvilis-fele Hasonmas eredetije(:D), csak kb. 1000x jobb, mint a film.

ami a nanotechnologiat illeti, kisebb gepek, szerkezetek, konnyebb, ellenallobb anyagok. manapsag allitolag a pokhalo es a szennanoszalas anyagok kombinaciojara vannak ragerjedve, ha sikerul kombinalni a ketto tulajdonsagait, akkor allitolag letrehozhatjak a legellenallobb, megis legrugalmasabb anyagot. jol hanzik, nem?

molekularis meretu robotok az orvostudomanyban. es egyeb finomsagok. szeretnem, ha 120 evre kitolnak az atlageletkort, h megerhessem azt, amikor kezdik bevezetni...vagy megsem? :D hova rakjak azt a sok 100+ embert??? vannak itt problemak is...

2010. aug. 6. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
82%
Ugyan már, ha akarnak, most is meg tudnak figyelni, lehallgathatják a mobiltelefonod, MSN-ed, bankkártyáddal mit vásárolsz, a telóddal pontosan tudhatják mikor hol vagy, minden netes aktivitásod, érdeklődési köröd stb... rohadtul nincs szükségük semmilyen beépített mikrochipekre :) A propagandával meg a médiával pedig meg tudják határozni, hogy hogy viselkedj. A mikorchip drága, ellenállást szül, és tök haszontalan megoldás lenne.
2010. aug. 6. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

na igen. ellenben, ha kikapcsolod a mobilod, vagy nem is tartod magadnal, ha nem netezel, vagy mas nethozzafereset hasznalod, vagy egyszeruen mindig mas IP-cimrol lepsz fel a halora, es mas felhasznalonevet adsz meg msn-nel, e-mail fioknal, iwiwen, face-n, stb, elkerulod, h minel kevesebb legyen az olyan ember, aki minden kozossegi oldaladon szerepel, mint ismerosod, es meg szamos modon kikerulheted azt, hogy kovessenek. jelenleg, ha vannak is arcfelismero kamerak az utcakon (mert ki tudja), kijatszhatoak, nem tamogatja semmilyen mozgas- vagy alkatfelismero program, amiket szinten ki lehet jatszani.

ha kp-val fizetsz mindig, nem nyomoznak le, ha vonaljeggyel utazol, nem regisztralsz a SMART-, Lyoness- es a tobbi ilyen rendszerbe, nincs bankszamlad, vigyazol magadra, h ne kelljen ovoshoz jarnod, nem jarsz suliba (persze csak akkor, ha nem vagy tankoteles - nehogy valaki megszoljon emiatt:D), es sorolhatnam meg, nem fog senki lenyomozni, mert nem tud.

ha viszont bevezetik, hogy valamit csak egyfelekepp kaphatsz meg, pl. csak bankkartyaval fizethetsz mindenhol, csak szemelyre szolo berlettel utazhatsz, szemelyi chipet kell hordanod, ami barhol, barmikor leolvashato, na akkor majd sokkal konnyebben nyomon tudnak kovetni. de mint, mindent, a nyomkovetest is ki lehet jatszani, meg a nanotechnologia koraban is:D

de most lepek, mert tudom, h figyel az NBH, a CIA es a KGB:D

2010. aug. 6. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
es emlitetted a propagandat, a mediat, amivel iranyitanak. szerinted az ellenallast mivel torik le?:D eszrevetlen eroszakkal...
2010. aug. 6. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Persze, ha valaki el akar bújni, akkor az el tud. De az átlagember nem akar :) Azért más az, hogy egy rejtőzködő bűnözőről beszélünk (akit érthetően teljesen más módszerekkel próbálnak nyomon követni), vagy az átlagember, a nép fogyasztási szokásait, utazási szokásait, reklámok hatékonyságát, érdeklődési körét, stb. Mert ez utóbbit, a "tömeget" már most is meg tudják figyelni probléma nélkül, és befolyásolni is. Az egyedi esetekre, aki direkt rejtőzködik, azokra más szabályok vonatkoznak, én nem rájuk gondoltam.
2010. aug. 6. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

"szerinted az ellenallast mivel torik le?:D eszrevetlen eroszakkal..."


Ugyan már, erőszakra csak az extrém esetekben van szükség :) Sokkal egyszerűbb elhitetni az emberekkel, hogy amit tesznek az jó, és aki ennek ellenáll, az hülye, radikális, stb. Csak ritkán van szükség erőszakra.

Pont ez a liberalizmus erőssége. Hogy ahhoz, hogy működjön, a társadalom csak kis részének kell liberálisnak lennie. Mivel a többieket megosztja és az ellenfeleket hülyének állítja be egymás szemében.

2010. aug. 6. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

igen, az atlagember ostoba modon megy a tomeggel, mint a marhacsordaban, mert "csak az a jo". nem a sajat eletet eli, hanem amit diktalnak. ha kulonckodsz, megbelyegeznek. iranyitjak az atlagembert, hogy valaki nagyon nagy hasznot huzhasson belole. persze mindenkinek jo, ha minden olajozottan mukodik, latszolag tokeletes a vilag az aprobb hibakkal.

az eszrevetlen eroszak alatt epp a propagandat es a mediat ertettem. azok sujkoljak az emberekbe, hogy mit "kell". aki liberalis, az meg a legnagyobb mocsok, mert ha kell, pofatlanul szembemegy a sajat "igazaval", ha kell:D

ooo...de leterunk a nanotechnologiarol.:D

en mar varom a kitenyesztheto szerveket, az intelligens kiborgokat, androidokat, stb:D

2010. aug. 6. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

1. hozzászóló:


Ez a Nagy Testvér dolog amire te gondolsz, egészen véletlenül nem az Orwell: 1984 című könyvére alapul?

2010. aug. 7. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

"en mar varom a kitenyesztheto szerveket, az intelligens kiborgokat, androidokat, stb:D"


jackd nem kell sokat várnod. Magyar kutatók ár elkészítették a prototipusát egy olyan gépnek, ami emberi csontot növeszt, mégpedig pontosan akkorát, amekkorára szükség van. Mindezt a beteg őssejtjeivel, így nem fogja a szervezete kidobni. A tehcnológia elkészült, most a közel 40 napos növesztési idő 1 órára csökkentésén dolgoznak.

2010. aug. 7. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
kedves utolsó és akinek nincs őssejte annak, hogy növesztenek?
2010. aug. 13. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!