Egy mai modern elektromos autónak hány motorja van, és ez hány kilowattos? Pl Tesla
Figyelt kérdés
2017. dec. 21. 20:50
1/10 anonim válasza:
2/10 A kérdező kommentje:
Megnéztem,de nem találom hány kw -os a motor.
2017. dec. 21. 21:39
3/10 anonim válasza:
Keresgélj a jobb oldali oszlopban.
4/10 A kérdező kommentje:
581 kw motor???Ez jó nagy.
2017. dec. 22. 07:10
5/10 A kérdező kommentje:
Ez tényleg ekkora?Akkor azt jelenti, hogy ha pl van nekem egy 1 kw -os motorom, (ami egy szimpla háztartásban nem épp egy gyengecske motor)és akkor ez a Tesla motor 581 szer erősebb??? Ezt hogy csinálják meg, hisz maga a motor nem nagyobb mint egy 3 fázisu körfürész motor?
2017. dec. 22. 07:24
6/10 anonim válasza:
Az 581 kW az a két motor együttes teljesítménye.
7/10 anonim válasza:
Az egy semmire nem használható adat, hiszen a 100 kWh-s akku 10 percig tudná biztosítani a fedezetet az 581 kW-os motorhoz (elvileg, mert a kapacitás is csak bizonyos terhelésnél érvényes). Vélhetőleg gyorsításkor ennyire igénybe lehet venni, és ettől nem ég le, aztán meg szépen hűti magát - az 500 km hatósugárból, meg az EPA-ra utaló önkényesen felvett 100 km/h-s sebességből visszaszámolva 20 kW-ot biztosan nyomhat tartósan.
8/10 A kérdező kommentje:
Miért nem tesznek ki egy konkrét adatot,hogy ez és ez a Tesla típus motorja ennyi és ennyi kw-os motor?
2017. dec. 22. 19:13
9/10 anonim válasza:
Ott van, be is írták a két motor legnagyobb összteljesítménye ennyi. A folyamatos teljesítménye valamivel biztosan kevesebb, fent pedig részletezték, hogy ez is csak akkor lenne annyi, ha hálózatra lenne kötve, mert az akkuk nem bírják folyamatosan ellátni.
Ezektől függetlenül a villanymotorok teljesítménye még annyi, amennyi oda van írva. Hihetetlen? Hát szerinted miért gyorsul akkorát, mint egy 5-600 lovas sportkocsi? :D
10/10 A jó édes válasza:
Ahogy írták, az akkuk terhelhetősége miatt a motor teljesítménye nem különösebben releváns adat. De igazából a többi gyártó nem is rak max. 120-150 kW-os motorokat a járműibe. A Magyarországon közlekedő trolibuszokban van például 160-200 kW-os villanymotor, de a legkisebbek is bőven jobban gyorsulnak, mint a diesel motoros társaik az egyenletes nyomatékgörbe miatt. Szóval kisautóra nyugodtan lehet olyan 35-60 kW-ot becsülni (Mitsubishi i-Miev 49 kW), átlag személyautó 60-120 kW között (Nissan Leaf 80 kW, Hyundai Ioniq 98 kW) a fölött meg a sportautó kategória olyan 200 kW-tól kezdődik, de itt már nem nagyon számít a teljesítmény, mert úgy sem lehet mind kihasználni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!