Ha a mai repülőgépek fekete doboza a gyártás során egy korszerű és rendkívül erős külső borítást kap, (többnyire titánból) akkor miért nem használják fel eleve ezt a technológiát az utasszállítók megépítésekor?
Másrészt nem oldana meg semmit. Az ember sérülékeny, és a lezuhanáskor a test, testrészek óriási mértékű lassulása az, ami miatt a sérülések bekövetkeznek. Innentől fogva tök mindegy miből van a repülő, az ember nagyjából ugyanúgy sérülni fog ...
maci
Miért, szeretnél többmillió forintért utazni egy szomszédos országba?
Ráadásul a repülő lehet túlélné a zuhanást, de te ugyanúgy nem.
A fekete doboz valójában egy élénk színüre festett gömb. A repülögép nem lehet gömb alakú, valamint nem lehet titánból ami 10x nehezebb, mert sehogy se szállna fel. (élénk színü azért lehet, de az csak a darabokat megtalálni segít :) )
Továbbá abba gondolj bele, hogy ha akár gyémántból lennének a repülögépek, és egy karcolás nélkül simán a földbe csapódhatnának, akkor mi történne az utasokkal. Ha kb 600km/óráról egy 50m-es távon 0-ra lassulsz, akkor az olyan hatalmas tehetetlenséggel jár, hogy minden utas rögtön szétszakadna. Uh felesleges is szuperellenállóra csinálni a repülöt.
Miért kell egyáltalán a repülőnek ellenálló anyagból lennie? Nem ütközik össze semmivel. Nem roncsderbiznek vele... a repülőnél az a lényeg, hogy könnyű legyen. Ja, hogyha lezuhan? Akkor már úgyis tökmindegy. De a repülők általában nem szoktak lezuhanni.
Mondjuk egy tanknál pl. inkább el tudnám képzelni ezt a technológiát.
#7 dehogynem, hiszen valamiért lezuhant.
Értem én, hogy nagyon edgy vagy de ne legyél már hülye is :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!