Fizikusok tanácsát kérném quadrokopter motorhűtéséhez?
Természetesen mindenki véleményének örülök. Az a balhé tárgya, hogy a nyavajás quadrokopteremről azt írják idegen nyelvű fórumokon, hogy száz órát se bírnak ki a motorjai, túlmelegedéstől leégnek. De egy nyűves fórumon megoldást javasolnak. De az a tetves google fordító halotti beszédet csinál a szövegből:
"Miután túlélte 4. motorok, kiégett, és a várakozás egy csere. Kitaláltam egy egyszerű fix segítségével hűti a motort a V262. Szerezzen be egy műanyag szívószál amint lehet használni egy kólát, és a "átmérője nagyobb, mint a motor lyuk megnyitása. Vágott 4 darab ebből a szalma, körülbelül egy hüvelyk (25 mm) hosszú. Dobja maradék szalma darabot. Segítségével egy alkalmas ragasztóval (mérsékelten) ragasztó egyik végét egy darab 1 hüvelyk szalma nyílás fölött a motor. Csak tesz egy szalma egy motor. Ismételje meg a maradék motorok .. Ez úgy működik: Szél a fenti propeller okoz vákuumot szalma végén. Ez a szar levegőt a motor. Hűvös levegőt az ellenkező oldalon van, majd szívja be a motor. A motorok most fut jóval hűvösebb, mint az eredeti.
Jelentkezett 10 óra eddig probléma nélkül még. Ez hosszabb, mint bármelyik az eredeti motorok működött.
Egy másik dolog, amit hallottam, de még nem próbáltam még, hogy megtörjük az új motor az első használat előtt. Ne, hogy a futás a motor első alacsony feszültségű (D méretű elem, amikor meghalt, a motor elromlott), egy pohár desztillált vizet. Ez lehetővé teszi a kefék viselni simán, mert a víz nem engedi, hogy túlmelegedhet."
A motor igy néz ki:
Akkor most hogy gondolja a manus?
Alul párhuzamos szívószál ragasztása a rohadt motor oldalára? ( A kék a szívószál), s az valahogy vákuumot csinál s átmegy a levegő a motoron emiatt:
vagy felülre kell a propellerhez?
esetleg sréhen, lezárva a nyílást a szívószállal, illetve meghosszabbítani s így fog átmenni a levegő?
vélemény?
A szívószálat valamilyen lyukra ragassza rá a motor testére ahol a motor a hűtő levegőt fújja kifele.(a képen nem látszik)A másik vége felfele áll, közel a propellerhez és a propeller tengelyéhez.
A propeller alatt azon a részen alacsony légnyomás van ami így a motorból szívja ki a hűtő levegőt és így rásegít annak hűtésére.
Sok sikert
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!