Van olyan anyag ami a balzafánál könnyebb de még van némi szilárdsága? Ha kevésbé szilárd az nem baj, de a vatta vagy a lufi pl. nem jó.
Az aerogél pár tulajdonsága amellett, hogy rohadt drága:
Rendkívül törékeny, nincs kopásállósága, nem légszigetelő.
A pozitívum a nagyon kis sűrűség és nagyon kicsi hőkapacitás, nagyon jó hőszigetelő-képességgel.
Nem tudom, Stirling motorban ez mire lehet jó.
Mert ott ugyebár pont jó hővezetők kellenek, hermetikusan szigetelő anyagok, mozgó elemeken meg még kopásállóság is.
Gondoltam. De melyik része készülne ebből?
Dugattyúnak nem jó, sem hideg- sem a melegoldali hengernek, hajtókarnak, tengelynek főleg nem, összekötő csöveknek sem, szóval?
Esetlegesen a hideg és meleg oldal közé hőszigetelésnek lehet jó.
:D
Na azt megnézem.
Annál az aerogél is jobb.
Csak mondjuk olyan 20.000-szer drágább. :D
De aerogéles hőszigetelő lapot tűrhető áron lehet rendelni.
Na végre kinyögted, milyen alkatrészhez kell anyag.
Az aerogéles szigetelőről írtam is, hogy csak hőszigetelésre jó.
Tengely és dugattyű?
Mekkora lesz a motor?
Mert szerintem minimum a tengely céljára továbbra is fémben érdemes gondolkodni, de terhelésfüggően az lehet nagyon vékony falú cső is.
Dugattyú: megjegyzem, olyan nincs hogy nem ér semmihez, meg kell vezetni mindenképpen, valahol csak ki lesz téve kopásnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!