Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Lanyok, melyik jon be jobban nektek, egy ilyen motor, vagy egy ilyen kocsi?
En nem vagyok lany de szerintem a szupermotorral jobban jarsz mint egy fos bmw vel.
De ha mar motoron gondolkozol akkor ne szupermotot vegyel mert nem 5 ft fentartani se meg alapjaraton a jarmu sem.
A bmw t meg szerintem hanyagod az autok kozul mert egy csavar bele 20000 ft
DR-Z 400-at felejtsd el. Maximum második motorként jó. Hosszabb távon feltöri a pics@d. Pályára kevés, utast nem igazán fogsz odaültetni magad mögé, mert az utas nyereg már már s3gg repesztő, és mert két személyhez szintén gyengécske.
Ezek az öreg sz@r BMW-k meg a kopasz h.lye gyerekek játékai akik azt hiszik így lesz csajuk. (MÉLY TISZTELET A KIVÉTELNEK)
Nem nem erre fognak rácuppani...
Kössz sracok, de ugy erzem hogy nem pont a kerdesre valaszoltatok.
A motor mar megvan, szoval nem ilyen tanacsokra gondoltam, hogy mibol milyet vegyek. 😃
Mennyi irigy van itt!
"öreg szrrrr péenvé"
"kéecccer bele egy csavar is"
Mondják olyanok akiknek nincs BMW!
Savanyú a szöllő, hogy más megengedheti magának, hogy fent bír tartani egy öreg BMW -t?
https://www.youtube.com/watch?v=XnedhrQUx3s
Inkább beülök az öreg BMW -m be, mint egy új tucat autóba amit még a bevásárlóközpont parkolóba is keresni kell! Igen van motorom is és sportmotor és 100Le felett!
Az olyan csajokról megvan a véleményem, aki csak jármű miatt akarna velem lenni!
Lol szar BMW, azért megnézném mit kezd az 1000-res PowerCommanderes Hornetemmel. :)
Tippre ott váltom fel 4.-be, ahol te kifekszel, akkor is csak a blokkot akarom kímélni. :)
Ennyit arról ki mit tud fenntartani.
Azért írtam neki amit mert tapasztalom, barátomnak van egy régi M3-asa a Z750 mellé, utóbbinak a blokk felújítása olcsóbb volt mint a BMW-ben egy hengerfej felújítás.
Jelzem nem azon fog múlni mi mit veszel még mindig.
Ha vettél egy DRZ-t akkor meg jó szórakozást széles utat. Első telóban érdemes kicseréltetni az olajat és a szimeringeket, mint tudjuk szeretnek kerekezni vele, aki Leo dobot tesz fel ne mondja nekem az ellentétét, nem nagy összeg, de meghálálja. Kormánycsapágyra szintén néz rá, ha cserés, akkor egy erősített KOYO.
Remélem Alsóőrsön összefutunk tavasszal! ;)
hornet az nem sportmotor hanem egy alap turagép. Alkalmatlan a futóműve normális köridőre versenypályán, de semmi gond mutass bárkit is aki hornettel ment hungarorngen 2perc alatti köridőket...
Másik meg télen a motoron fázol...
Tegnap -2fok volt, pl. M5 autópályán mentél volna 180 felett a horneteddel? :) :) :) :)
Mind a kettő másra való, sőt volt olyan, amikor inkább motoros túrára elmentem MZvel, mert a sportmotorom kényelmetlen rá, viszont az MZ vel nem mennék a ringen olyan köridőt, mint a sportgéppel!
BMW be beülünk 4en kényelmesen csomagokkal és autopályán megyünk 200 felett, ezt egy motorral se tudod!
Nagyon gyerekes vagy a horneteddel együtt!
Hornet továbbra sem sport se nem túragép. A nakedek egy külön világ, a Cb1000 USD villájáról ne beszéljünk.
A Hungaroringet emlegetni meg teljesen felesleges. Az ott futott körök közel sem a motorokról sokkal inkább a pilótáról szólnak. Ha kijárnál néha tudnád. :)
Négyen? Ilyen indokot felhozni egy motorral szemben? Ki a gyerekes?:) 200-as utazót megnézném meddig bírja egy már őszülő bömös hosszabb távokon, és azt is egy újabb Japán meddig bírja az üvegelést.:)
Szerintem hagyjuk, a CB1000R (Igen ez a 900-as Hornet utódja, az "ezres Hornet")-ben pedig a 2007-es CBR 1000RR blokkja ketyeg.
A felfüggesztésre tett kijelentésednek meg lassan ideje utána nézned. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!