Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Nagyon nehéz lenne fémhúros...

Nagyon nehéz lenne fémhúros gitáron elkezdeni gitározni?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok és magamtól tanulnék.2 gitár közül akarok választani de nem tudom eldönteni hogy melyik legyen

Fender ESC-105 vagy egy Pasadena AG160

egyetlen dolog miatt nem tudok dönteni,a húrok miatt

esetleg tudnátok segíteni hogy melyik legyen egy teljesen kezdő lánynak?

2018. dec. 30. 01:54
 1/10 Mojjo ***** válasza:
2018. dec. 30. 03:04
 2/10 A kérdező kommentje:
szeretnék biztosra menni 😊
2018. dec. 30. 12:17
 3/10 Mojjo ***** válasza:
100%

Fájni fog. A fémhúros, meg a nylonos is. Ha félsz a fájdalomtól, vagy aggódsz miatta, akkor válassz inkább valami fúvós hangszert, vagy billentyűset.

Ha igazán akarsz gitározni, akkor nem lehet akadály, hogy jajj, fájni fog az elején. Ha ez akkora probléma, hogy már a sokadik kérdést írod ki miatta, akkor viszont nem neked való. A nylonos sem. Illetve a vonósok, pl hegedű/cselló sem.

Szóval gondold át, mi a fontosabb neked. A zenélés, pontosabban a gitár, vagy az, hogy véletlen se kelljen kibírni kis fájdalmat.

2018. dec. 30. 15:10
 4/10 A kérdező kommentje:

Kedves 3as válaszoló!

Teljesen egyet értek a gondolat meneteddel,csak nálam nincs arról szó, hogy félek a fájdalomtól :)

szimpla kíváncsiságból tettem fel ezt a kérdést

2018. dec. 31. 01:50
 5/10 Mojjo ***** válasza:
@4: Ha nem félsz a fájdalomtól, akkor meg hajrá, kezdj fémhúroson. A kettő között az a különbség, már így "milyen nehéz rajta kezdeni" témára, hogy a fémhúros jobban vágja az ujjaidat, azaz jobban fáj az első pár hétben, ennyi.
2018. dec. 31. 02:01
 6/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, ment a zöld kéz!
2018. dec. 31. 10:23
 7/10 anonim ***** válasza:
Én fémhúrossal kezdtem, lány vagyok, kicsi gyenge kezeim, és vékony ujjaim vannak, fájt. És? Nehogy már ez legyen a problema, ha gitározni akarsz...
2018. dec. 31. 15:13
 8/10 anonim ***** válasza: