Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Gitározni tanulok itthon, de...

Gitározni tanulok itthon, de túl rövidek az ujjaim vagy mi? (Több lent)

Figyelt kérdés

Csak úgy magamtól kezdtem el tanulgatni, tetszik is nagyon, pár könnyebb dal már megy is de a Smells like teen spirit-hez csak olyan tab van ami nem akkordokat ír le hanem csak azt hogy melyik ujjad hova tegyed(nem tudom a nevét, bocsi)

Tehát ilyen: [link]

Na és én egyszerűen képtelen vagyok lefogni, nem ér el odáig a mutatóujjam!

Túl kicsi a kezem vagy az ujjaim vagy ez csak azért van kezdő vagyok és majd belejövök?

2015. dec. 15. 19:52
 1/5 anonim ***** válasza:
Tartsd máshogy a csuklódat!
2015. dec. 15. 19:54
 2/5 anonim ***** válasza:

Olyan nincs hogy kicsik az ujjaid, egy 6 évesnek is elég nagyok, egyszerűen rosszul fogod a gitárt. Próbáld úgy lefogni hogy a tenyered ne érjen a gitár nyakához, csak az ujjaid a húrokhoz.

Amúgy azokat kvintek-nek hívják vagy angolul power chord-nak, a rock/metál zenében nagyon gyakori

2015. dec. 15. 20:18
 3/5 anonim ***** válasza:
Hogyhogy nem ér el odáig a mutatóujjad? Használod a kisujjadat?
2015. dec. 15. 21:10
 4/5 anonim ***** válasza:

Valami nagyon rossz tartással csinálhatod.

Keress fel egy gitártanárt.

2015. dec. 15. 22:58
 5/5 anonim ***** válasza:

Tabnak hívják. Amúgy a refrénjét ennek a dalnak is akkordok alkotják,egészen pontosan kvintek. Ja, és a tabban pont ez a trükkös, hogy nem írja, hogy melyik ujjaddal kell lefogni, csak azt, hogy melyik húrt háyadik érintőn, az ujjrendet magadtól kell kitalálnod, nyilván ahogy kényelmes. Gyanítom, hogy valamit rosszul csinálsz, kéttippem lenne: 1. A kvinteknél (tehát például amikor az E húrt első érintőn, A és D húrt a harmadikon fogod le) a legmélyebb húrt mutatóujjal fogd, a másik kettőt pedig gyűrűs- és kisujjal,ahogyan ezen a képen is látod:

[link]