Szerintetek mit szólnának a szolgáltatók ha egyszerre, összehangolva mondjuk 100. 000 előfizrtő lemondaná a tv előfizetését a tömérdek reklámokra hivatkozva?
"Mikor néztetek végig utoljára egy filmet vagy műsort kényelmesen?"
Pár órája, internet haver, a Tv semmire se jó. :D
sőt gondolj bele, van egy csomó csatorna, amit nem is nézel soha, mégis ott van...lázadjunk fel emiatt is.
amúgy nem szólnának semmit. 100ezer előfizető ha kifizeti a 60-70ezer Ft-os kötbért a hűségidős szerződése felmondása miatt, akkor még örülnek is, hogy nem kell várni arra a pénzre hónapokig részletekben...
"Végül is nem tér ki egyetlen szerződés sem arra hogy a reklámokkal együtt kell elfogadnunk az előfizetést!"
Azt tartalmazza, hogy a műsorelosztó a tartalom megváltoztatása nélkül, azonos időben továbbítja számodra a műsorszolgáltató által sugározott műsort. Emellett azt is tartalmazza, hogy a műsorelosztó nem vállal felelősséget a műsorszolgáltató által sugározott tartalomért.
Amikor a szerződést aláírtad elolvastad az ÁSZF-et, hiszen már a devizahiteleknél megtanultad, hogy abban rejlik a lényeg.
de azt láttad, azt tudod, azt részben te kérted. Nincs ködbér. Olvasd végig a kérdésemet.
Nézzük máshonnan a dolgot. Internetezel (nem youtube) böngészel, olvasol egy cikket esetleg dolgozol és 20 percenként 8-15 percre elveszik a netet. Másik példa. Telefonálsz és egyszer csak szintén 8-15 percre megszakad a vonal. Nos milyen lenne? Én erről beszélek...
Egyáltalán nem ugyanaz. Ha ugyanolyan felállást akarsz, akkor az jöhetne képbe, hogy 10-15 percenként nem tudsz Tv-t nézni, de jelenleg tudsz, csak vagy a reklámot nézed, amihez a szolgáltatónak semmi köze, vagy átkapcsolsz másik műsorra.
A mostani felállás átvitele internet és telefon világába:
Internetezel, és hirtelen a pofádba ugrik egy reklám... Létezik ilyen, mondd le a netet is emiatt. :P
Telefonnak szóba se kellett volna jönnie, tekintve hogy ez egy kommunikációs szolgáltatás, az előbbiek pedig *főként* a szórakoztatásod biztosítják.
A lényeget egy ember értette csak meg.... szánalmas. A szolgáltatóval állunk kapcsolatban és neki fizetünk nem pedig a csatornáknak!! Így ha problémánk, észrevételünk van velük kell közölnünk. Szerinted mi történik ha drasztikusan csappan az előfizetők száma ugyan arra hivatkozva?? Nincs előfizető nincs szolgáltatósem... ebből következik, hogy moderálják a sugárzók a programot. Már átéltük egyszer kétszer, csak akkor még éltek olyan emberek akik nem otthon tették a nagy embert és játszották a sértett Magyart, hanem összetartottak és tettek valamit a közös ügy érdekében.
Na de mindegy is...... igaza van a köznek.... ezen az oldalon valóbban IQ bajnokok repdesnek.
De azért van tanulságom is a dologból. Ezentúl én is ezek szerint fogok a szakmámban szolgáltatni hiszen a néppel (tisztelet a kivételnek) bármit megtehet bárki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!