Az hogyan lehet, hogy amit a telekom 7000 Ft-ért ad 2 év hűségre, azt a flip 4000Ft-ért adja hűség nélkül, hiszen ugyanaz a cég a kettő?
"Ezen a címen még nem elérhető a Flip!"
Ennyi az oka.
Telekom: megrendeled a szolgáltatást, szerelő kimegy, létesíti a kábeleket, üzembe helyezi az eszközöket, úgy hagyja ott a helyszínt, hogy működik a szolgáltatás.
Flip: megrendeled a szolgáltatást, szerelő kimegy, létesíti a kábeleket, majd napszaknak megfelelően köszön, távozik. Az eszközöket (Hgw, STB) futár viszi ki, és te üzemeled be.
Továbbá a telekomnál rengeteg kényelmi funkció érhető el (felvétel az iptv-nél, email, stb), míg a flipnél ilyen nincs. Továbbá a telefonos ügyfélszolgálat a flipnél a megrendelésekre vonatkozik szinte, hibát csak a tényleges szolgáltatót terhelő hibákra vesznek fel.
Gyakorlatilag "fapados" szolgáltatás. Olyanoknak ajánlott, akik "modernebb" gondolkodásúak, minimális technikai ismerettel rendelkeznek: megtudják különböztetni a konnektort a malac orrától, tudják mi az az STB és HGW, ezek áramtalanításával kezdik ha hibát észlelnek, a hibaüzeneteket értelmezni tudják (nincs jel) és két gombnyomással elhárítják. Önállóan.
Szóval nagyinak, aki nem ebben a digitális világban nőtt fel, nem ajánlott, mert ő ahhoz szokott hozzá, hogy ha valami nem megy, akkor be kell jelenteni. Elég jó eséllyel nem a szolgáltató részéről van a hiba, csak nagyi elnyomkodta a tv-t például.
A példa túlzó és sarkított.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!