Ez mit jelent és mit tehetek a megoldásért?
Sziasztok!
UPC előfizetők vagyunk (tányéros) és édesanyám áthívott magukhoz, hogy valami nem stimmel a tévével. Ezt írja ki:
"A műsor nem tekinthető meg HDMI-kapcsolaton keresztül, mert a TV nem támogatja a digitális tartalomvédelmet (HDCP). A műsor hagyományos felbontásban történő megtekintéséhez húzza ki a HDMI-kábelt, és csatlakoztasson SCART vagy kompozit videocsatlakozót."
Átcseréltem scartra, de nem jó a kép minősége és még zúg is ilyen háttérzajjal a műsor, alig lehet érteni bármit is. Gyors megoldásnak akartam, amíg találok rá gyógyírt, de nem jött be. Ez eddig nem volt probléma. Múlt novemberben vettünk Samsung LCD tévét és HDMI-vel pompásan működtek a csatornák. Most mi változott hirtelen? Most hozták be ezt a tartalomvédelmes mizét? Ezenkívül van még 2 régebbi Samsung, szóval várom, hogy azokon is felhozzák ezt a problémát, mert azok is HDMI-vel vannak csatlakoztatva.
Hogy fogom tudni ezt megoldani? Ha felhívom a UPC ügyfélszolgalátat gondolom rávágják, hogy scart csatlakozó kell és nem tudnak többet tenni az ügy érdekében? Valaki tud segíteni?
Köszönöm szépen a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!