1/1 anonim válasza:
Samsungot akartam de már a sokadik helyen sem volt, rábeszéltek a Toshibára. 4-szer lett megutaztatva mert fővárosi a szerviz, elsőre nem produkálta ott a hibát, másodjára sikerült javítaniuk. Arról pedig próbálok nem tudomást venni hogy felhős a képe. Én az életben nem vennék ebből a márkából semmit, csak arra várok hogy villámkár érje és hátha cserélik még garanciaidőn belül.
Ez 1 darab negatív vélemény, ami nem tükrözi a márka minőségét, lehet kifogtam egy rossz készüléket, de részemről nem jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!