Van egy UPC műholdas szolgáltatásom ami már hónapok óra szinte nézhetetlen és még garanciális mert nincs egy éve bekötve akkor miért kell kifizetnem a kiszállást a hiba elhárításért?
Mert, amikor szerződést kötöttél, elolvastad az ÁSZF-et és aláírásoddal elfogadtad, hogy a UPC-nél ki kell fizetni a kiszállási díjat hibaelhárítás esetén. Vagy ha akkor még nem így volt, az ÁSZF módosításakor, nem mondtad fel a szolgáltatást. Hogy ez korrekt hozzáállás-e a szolgáltató részéről, az már más kérdés.
Mennyi lenne az a kiszállási díj, amit neked nem éri meg kifizetni, helyette élvezhetetlen szolgáltatásért fizetsz?
Akkor is fizetsz, az sincs ingyen, egyiknél sem!
Nagy valószínűséggel csak némi igazításra szorul az antenna, de első körben nézd meg, hogy a beltérin a koax F csatlakozó nincs-e le lazulva. Ha elérhető helyen van az antenna, ugyanezt ellenőrizd a fejnél is. Ha mindkettő szoros, akkor az antennán kell valszeg egy egészen picit korrigálnod. Ha az antennáról rálátásod van a TV-re, akkor kapcsolj egy problémás csatornára, majd próbálj 1mm-t mozdítani az antennán jobbra-balra fel-le, figyeld, hogy hoz-e javulást.
Ha nincs 1 éve, hogy előfizettél, akkor feltételezem van még hűséged is, ha hűség alatt lemondod, akkor az 1 évből visszamaradt hónapokban megelőlegezett kedvezményt ki kell fizesd. :) Magyarul tudtommal 1000Ft-ot enged el 1 hónapban a UPC hűséggel, azaz annyiszor 1000Ft kötbért kell fizess, amennyi hónap vissza van a hűségből...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!