Tévécsatornák hogy oldják meg, hogy mindenhol egyszerre legyen reklám?
A nagy kereskedelmi tévéknél, amelyek magyar tulajdonban vannak, el tudom képzelni, hogy "összebeszélnek".
De ugyanez a helyzet az ÖSSZES ismeretterjesztő csatornával. Ha az egyiken reklám lesz, hiába kapcsolnék bárhova, mert tuti mindegyiken reklám lesz abban a pár percben.
Amik különböző nemzetiségű adók, azok hogy tudják ezt kivitelezni?
Ma már 100 feletti a magyar nyelvű tévécsatornák száma, és a kereskedelmi csatornáknak óránként több, mint 10 perc reklámidő áll rendelkezésre. Elég nehéz lenne úgy megszervezni, hogy egy időben egyszerre egy csatornán legyen reklám.
A TV2 és az RTL Klub biztosan nem beszél össze, de az RTL-nek van egy olyan értékesítési modellje, hogy RTL3, ami azt eredményezni, hogy a Coolon, a Film+-on és az RTL II-n egy időben mennek ugyanazok a reklámok, így összeadva a 3 csatorna egy idejű elérését az RTL Klub után a második legnézettebb "csatorna" az RTL3.
Jó kérdés, hogy mit értesz "ÖSSZES ismeretterjesztő csatorna" alatt. Ha megnézem a Discovery, a Nat Geo és a Spektrum műsorát, egyszerre kezdődnek a műsorok, ez okozhatja, hogy a műsor közben sugározott reklámok is egy időbe esnek. Ugyanakkor a Viasat ismeretterjesztő csatornáin nincs reklám, a Digin sem jellemző, ott ilyen berobbanó előzetesek vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!