Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Miért jó az néhány csatornának...

Miért jó az néhány csatornának (pl. Comedy Central, Discovery stb. ), hogy a saját műsoraikat a saját csatornájukon ELKÉPESZTŐEN SOKAT reklámozzák?

Figyelt kérdés
Még a "hagyományos" reklámokat érteném, de ezt nem. Mi hasznuk van ebből? Nézhetetlenné válnak a sok önreklámozás miatt.
2015. máj. 2. 11:22
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Kitölti a műsoridőt, illetve a szabad reklámidőt, ha éppen nincs reklámozó a sávos műsorszerkezetben. Ha megnézed, ezeken a csatornákon a műsorrend általában kötött 25-30 perces műsorok vannak. Valamit kell adni a fennmaradó időben.


A Viasat3 például 2002 elején reklámozók hiányában Mordillo rajzfilmeket sugározott, hogy kitöltse a műsoridőt. Műsor közben volt reklámszünet, amiből volt 2 perc ajánló 1 perc reklám 2 perc Mordillo.


https://www.youtube.com/watch?v=_fsaSi2etsw

2015. máj. 2. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Értem. Azért érdekes politika ez, miért nem változtatnak a műsoridőn, minden fél órában menjen le egy 25 perces rész és 5 perc a reklámidő, ahelyett hogy kitöltik pl. az egy órát. Inkább nyomjanak le még egy harmincadik ismétlést, mint egy reklámot százezredszerre is.
2015. máj. 2. 14:53
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem csak műsoridő kitöltés a célja, hanem az is hogy lásd a csatorna más műsorának az ajánlóját, és abban az időpontban is amikor az a reklámozott műsor megy, azt az adott csatornát nézd.


Ha megfigyeled, akkor vannak keresztreklámok is.

Például a Cool TV-n reklámozzák a Film+ vagy az RTL2 egyik műsorát.


Egyébként a Comedy Central-on viszonylag kevés önreklám van. Ott műsorkitöltés céljából ezt a Susogós Mackókat, vagy pár perces stand-up bevágásokat adnak.

2015. máj. 3. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!