Miért jó az néhány csatornának (pl. Comedy Central, Discovery stb. ), hogy a saját műsoraikat a saját csatornájukon ELKÉPESZTŐEN SOKAT reklámozzák?
Kitölti a műsoridőt, illetve a szabad reklámidőt, ha éppen nincs reklámozó a sávos műsorszerkezetben. Ha megnézed, ezeken a csatornákon a műsorrend általában kötött 25-30 perces műsorok vannak. Valamit kell adni a fennmaradó időben.
A Viasat3 például 2002 elején reklámozók hiányában Mordillo rajzfilmeket sugározott, hogy kitöltse a műsoridőt. Műsor közben volt reklámszünet, amiből volt 2 perc ajánló 1 perc reklám 2 perc Mordillo.
Nem csak műsoridő kitöltés a célja, hanem az is hogy lásd a csatorna más műsorának az ajánlóját, és abban az időpontban is amikor az a reklámozott műsor megy, azt az adott csatornát nézd.
Ha megfigyeled, akkor vannak keresztreklámok is.
Például a Cool TV-n reklámozzák a Film+ vagy az RTL2 egyik műsorát.
Egyébként a Comedy Central-on viszonylag kevés önreklám van. Ott műsorkitöltés céljából ezt a Susogós Mackókat, vagy pár perces stand-up bevágásokat adnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!