Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Csak én vagyok szerencsétlen...

Csak én vagyok szerencsétlen T-home ügyfél?

Figyelt kérdés

Január 5.-től új filmcsomagot kínál a szolgáltató. Még aznap megrendeltem (egész decemberben volt a beetetés , hogy újra van Cartoon). Azóta kb.8× telefonáltam, a válasz mindig hasonló: az IP tévéseknél technikai probléma miatt nem tudják bekapcsolni a szolgáltatást, de továbbítják az informatikusok felé. Hogy mikor lesz? Sajnos nem tudják. Ugyanezen ”probléma” miatt a hűségidőmet sem tudják hosszabbítani, ezért magasabb díjat számláznak. Erre elindítottak egy 30 napos kivizsgálást.

Valaki másnál is történik hasonló, vagy én vagyok az egyetlen, akinél nem tudnak bekapcsolni egy + szolgáltatást?


2015. márc. 9. 11:17
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!