Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Miért nem lehet így reklámozni?

Miért nem lehet így reklámozni?

Figyelt kérdés

A kereskedelmi TV-k a reklámból élnek. Minden műsort több 10 perces reklám szakít meg.


Akkor miért nem lehet az, hogy mondjuk látszik a műsorvezető pólójának márkája, vagy milyen üdítőt isznak egy valóságsóban? Hiszen ez is reklám nem?



2014. jún. 11. 18:16
 1/1 anonim ***** válasza:

Több tízperces reklámok a közvetlen ajánlatokon (tévéshop) kívül nincsenek, óránként 12 perc reklámidővel gazdálkodnak a magyar szabályozás szerint működő tévécsatornák.


Az ötlet, amit felvetettél már most is él, amikor jelzik egy műsorban, hogy a műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz, akkor ott megjelennek ilyen jellegű reklámok. Ezért hordtak a VV6-ban egyfolytában sapkát.

2014. jún. 11. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!