Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » A Legyen Ön is milliomosban!...

A Legyen Ön is milliomosban! átlagosan mennyire bizonyul hasznosnak a telefonos segítség?

Figyelt kérdés

Az RTL Klub honlapján, a játékszabályok ismertetésénél találtam azt az információt, hogy a közönség megkérdezése a legnépszerűbb és a leghatékonyabb segítség, ugyanis a közönség 95%-ban a jó választ szokta első helyen megjelölni.


[link]


Engem az érdekelne, hogy a telefonos segítségre létezik-e valami hasonló statisztika. Jó, tudom, az nem ilyen egyértelmű, mert ott nem gombot kell nyomni, hanem beszélgetni a versenyzővel és tanácsot adni neki. Meg nyilván nagyban függ a kérdés sorszámától, nehézségétől, témájától, stb. De mégis létezik valami kimutatás arról, hogy mondjuk 100 telefonhívás közül hányban tudott a beszélgetőpartner érdemi segítséget nyújtani 30 másodperc alatt? Akár a hazai változatban, akár valamelyik külföldiben, tök mindegy, csak kíváncsi vagyok.


Esetleg ha statisztikát nem is tudtok, de legalább nézitek a műsort, vagy néztétek korábban, akkor mi a benyomásotok a telefonos segítségről? A saját megítélésetek alapján mennyire hasznos? Én sajnos már nagyon rég nem követem figyelemmel, és szinte semmire sem emlékszem belőle.


2012. jún. 11. 03:41
 1/1 A kérdező kommentje:

Azt hiszem, megtaláltam a választ:


[link]


Ebben azt írja, hogy a közönség 91%-os, a telefonos szakértők pedig 65%-os hatékonysággal válaszolnak a nekik feltett kérdésre. Persze ebben közrejátszik több tényező. Például az, hogy a közönség tipikusan az egyszerűbb, általános műveltséget igénylő kérdéseket kapja meg, a telefonos szakértőhöz pedig az esetek többségén a végén, utolsóként fordul a játékos. A közönség perceken át látja a kérdést, míg a telefonban 30 másodperc van meghallgatni és megválaszolni. Illetve egy érdekes matematikai következmény, hogy elég ha a 100 fős közönségből 4-5 ember tudja a helyes a választ, a többinek pedig fogalma sincs, és véletlenszerűen tippel, a végeredményben a helyes válasz már akkor is kiugróan több szavazatot fog kapni.


Személy szerint egyébként én a 65%-nál is kevesebbre gondoltam a telefonos segítség esetén. Ez azt jelenti, hogy háromból két esetben a barát ilyen rövid idő és nyomás alatt is meg tudja nevezni a helyes választ. Szerintem ez egyáltalán nem rossz teljesítmény.

2012. jún. 11. 11:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!