Miért ennyire igénytelenek a magyar bank reklámok? Semmi kreativitás nincs bennük.
Figyelt kérdés
Holott extraprofitjuk van, nem lenne nagy kiadás egy-egy ütős reklámkampány. Komolyan, kész röhej. Ennél még a "cipőt a cipőboltból" is kreatívabb volt, mint a "kinél bankolsz". Ráadásul a Showder Klub-osok közül is pont a leggyengébbeket, a leggyengébb poénokkal vették fel, és nyilván a legpénzéhesebb figurákat, ugyanis azok, akik valóban humorosak, nem voltak hajlandóak ilyen gazdasági helyzetben bankot reklámozni. Miért ennyire ingerszegény a magyar reklámszakma?2011. nov. 14. 11:21
2/2 anonim válasza:
A 90-es évek Postabank reklámjain legalább lehetett röhögni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!