Netflix TV alkalmazás miért nem indul el?
Figyelt kérdés
Ma reggel óta nem tudok belépni a Netflixre, először még kiírta, hogy hiba történt, és azt is, hogy a hiba kódja ui-113. <- Ez az internetkapcsolat hibája. Egyébként az internetem stabil, minden más jól működik. A TV-t és a router újraindítottam, ezzel meg kellett volna javulnia a dolognak. De az újraindítás után már a hibaképernyőt sem hozza be. A „Netflix” töltőképernyőn ragad kb. egy percre, majd amikor a felirat eltűnik, szó nélkül kilép az alkalmazásból. Mind TV-n, mind a Netflixen a legfrissebb szoftver van (már a TV-hez képest, mert legalább 3 éve nem kap semmilyen frissítést). Tulajdonképpen már mindent megpróbáltam, hogy életet leheljek belé, reménytelenül idáig.
(A készülék egy 2016-os Panasonic Viera TX-40DS400E)
2023. aug. 30. 18:17
1/1 anonim válasza:
velem is megtörtént ez, de másnapra megint minden a régi volt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!