Miért kaptak újabban korhatáros figyelmeztetést a reklámok?
A Kossuth rádióban minden reklámblokk előtt bemondják, hogy a következő műsor 12 éven aluliak számára nem ajánlott. A Duna TV reklámjain 18-as karika van. 1-2 hete kezdték ezt. Egyébként nem sokat TV-zek, rádiózok, úgyhogy nincs sok tapasztalatom, de ez a kettő feltűnt.
Tudtommal nem is lépett még életbe a gyermekvédelmi törvény, és nincsenek ezekben a reklámokban korhatáros tartalmak. Más oka van? Esetleg a kormányt akarják lejáratni ezzel?
Miért kevésbé durvák a rádiós reklámok, mint a TV-sek?
Minek kellett ilyen baromságokat belevenni? Eddig is rém idegesítőek voltak a korhatáros figyelmeztetések és karikák.
Bőven elég lett volna súlyosabban büntetni a pedofilokat, nem belekötni mindenféle média tartalomba.
A mai gyerekek nem is néznek TV-t, rádiót végképp nem hallgatnak...
"Esetleg a kormányt akarják lejáratni ezzel?"
Főleg a Kossuth Rádió és a Duna.
"A mai gyerekek nem is néznek TV-t"
Nehogy azt hidd.
A törvény szerint csak azok a reklámok korhatárosak, amelyek a születési nemnek nem megfelelő szexuális viselkedést jelenítenek meg. A Coca-Cola plakáton csókolózó férfi páron kívül nem rémlik ilyen.
Egy ismerősöm szerint a TV, rádió vezetőségének nincs beleszólása abba, hogy milyen reklámokat vetítenek, mert a hirdetők kifizetik. Ebből gondolta, hogy a reklámozók szándékosan járatják le a kormányt, ez nem az én véleményem.
Akárhogy is van, elég érthetetlen és értelmetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!