1/4 anonim válasza:
Mert így éri meg a műsorszolgáltatónak. Egyszer fizetsz a műsorért a műsorelosztónak amin keresztül visszacsorog a háztartásonkénti fejpénz a műsorszolgáltatónak, illetve eladja a reklámidőt amiből szintén bevételre tesz szert. Majdnem minden kereskedelmi csatorna így működik. Ahol nincs reklám, ott csak azért nincs, mert technikailag nem megoldható, mivel több országnak sugározzák ugyanazt a műsort bár ez régebben a Disney Csatorna esetében nem volt gond, a cseh reklám alatt a magyar hangon zene ment, és fordítva.
2/4 anonim válasza:
Vagy azért nincs reklám, mert az előfizetési díjba van beleépítve a reklámmentesség, pl. HBO csatornák.
3/4 anonim válasza:
Azért kérdezte a kérdező, mert az említett csatorna 2021. január 12-én indult el még reklámmentesen és márciustól kapott reklámértékesítést, ennek az oka, hogy az r-time(reklámértékesítő) márciustól vállalta a TeenNick reklámidő-értékesítését.
4/4 anonim válasza:
1# A több országban sugárzó csatornákat általában reklámoknál átkapcsolják helyi adásra, ilyen pl. a TeenNick is, franciákkal osztozunk de a reklámoknál nálunk lekapcsolják a magyar adásra.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!