Hogy csinálhat a TV2 teljesen ugyanolyan műsorokat, mint az RTL?
Nem sül le a pofájuk, hogy az RTL előáll egy eredeti ötlettel, 2 hétre rá meg ők is megcsinálják ugyanazt a műsort, de ráadásul gagyibban? Persze ici-pici változtatások kellenek, meg nyilván nem ugyanazok az emberek vannak benne (mert a TV2-ben csak a nevetgélős senkiházi celebek vanbak), de ez akkor is szánalmas. Csak hogy néhányat említsek:
Álarcos énekes - Nicsak ki vagyok
A fal - A piramis
Nyerő páros - Legbátrabb páros
Celeb vagyok, ments ki innen - Ázsia expressz
Survival - Exatlon
Jó, nem ugyanaz, de mindegyikben a lényeg, hogy szrárok vetélkednek egymással.
Lehet, hogy ez rossz példa, de van még számtalan másik is, inkább az eredeti kérdésről kérnék véleményeket. <3
1. 'Gusztustalan.'
2. Az ilyet nem két hét megcsinálni, és elvileg a jogdíjat ők is fizetik, ha kell.
3. Minden műsor ellen hasonlót kell adni, hogy legyen ellene esélye.
4. Az, hogy mindig odanyomják, hogy "AZ EREDETI", az már tényleg gusztustalan.
Na és akkor mivan ezekkel? A Big Brother - ValóVilág, Megasztár - XFaktor
ezeket viszont az RTL koppintotta a TV2-től. Pont ez a kettő a legnézettebb műsor az RTL-en, mégis koppintottak.
"a TV2 már szánalmasan színovonalon aluli műsorokat csinál"
Mert az RTL nem? :D Amit most nyomnak ValóVilág10 az a legalja a 2 csatorna összes műsorai közül.
Alapvetően az RTL Klub és a TV2 egymás közvetlen konkurrensei, hasonló struktúrával és célközönséggel.
A másik fele, hogy az itt felsoroltak nem csak erre a k~t csatornára jellemzőek; tulajdonképpen ezek egyike sem saját termék. Ezek mind külföldi, licencelt műsorok. A hasonlóságok abból erednek, hogy világszerte ugyanazok a trendek a tömegszórakoztatásban és ugyanazon ötletet többen is megvalósítanak; a különbségek pedig abból adódnak, hogy más forrásból vásárolják a licencet (vagy -mint a Való Világ esetében- az eredeti ötletből sajátot fejlesztenek, pont annyi változtatással, hogy elkerüljék a plágiumpert).
A lényeg, hogy ha az egyik csatorna adott idősávban egy népszerű műsort sugároz, akkor a másik adott időben egy hasonló koncepció alapján készültet fog ellene indítani. Két, kvázi azonos műsor esetén megoszlik a nézettség - és ebből adódóan a reklámidő értéke is...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!