A csatornáknál mit jelent a „közvetlen ajánlat" kifejezés?
Figyelt kérdés
2020. nov. 30. 21:33
1/2 anonim válasza:
Korábban a tévéshop jellegű reklámműsorok megnevezése volt ez, hasonló, mint német nyelvterületeken a Dauerwerbesendung, tehát a "tartós reklámműsor", ami azt jelenti, hogy a megszokott reklámhossznál hosszabb időtartamban, egy tévéshop-szolgáltatást nyújtó cég kibéreli a műsoridőt. Ennek következtében nem a törvény meghatározott reklámidő vonatkozik erre a műsorszámra, hanem közvetlen ajánlatként, annál hosszabb, akár többórás időtartamban is sugározható a promócia.
Ma már nem jellemző, hogy így nevezik, szerintem az ilyen jellegű promóciós műsort az 1996-os médiatörvény szerint kellett így nevezni, legalábbis a TV2 és az RTL Klub műsorrácsában is egyszerűen Teleshopként szerepel a programban.
2/2 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!