Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » A csatornáknál mit jelent a...

A csatornáknál mit jelent a „közvetlen ajánlat" kifejezés?

Figyelt kérdés

2020. nov. 30. 21:33
 1/2 anonim ***** válasza:

Korábban a tévéshop jellegű reklámműsorok megnevezése volt ez, hasonló, mint német nyelvterületeken a Dauerwerbesendung, tehát a "tartós reklámműsor", ami azt jelenti, hogy a megszokott reklámhossznál hosszabb időtartamban, egy tévéshop-szolgáltatást nyújtó cég kibéreli a műsoridőt. Ennek következtében nem a törvény meghatározott reklámidő vonatkozik erre a műsorszámra, hanem közvetlen ajánlatként, annál hosszabb, akár többórás időtartamban is sugározható a promócia.


Ma már nem jellemző, hogy így nevezik, szerintem az ilyen jellegű promóciós műsort az 1996-os médiatörvény szerint kellett így nevezni, legalábbis a TV2 és az RTL Klub műsorrácsában is egyszerűen Teleshopként szerepel a programban.

2020. nov. 30. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

[link]


Itt, ha rákeresel a közvetlen ajánlatra, meg van határozva, hogy pontosan mit kell ez alatt érteni, illetve, hogy milyen szabályok vonatkoztak rá.


[link]


A 2010-ben elfogadott új médiaszabályozásban, már rugalmasabb szabályok vonatkoznak rá, a "televíziós vásárlási műsorablak" váltotta fel.

2020. nov. 30. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!