Hogyan tudom összekapcsolni a TV Go alkalmazást az előfizetésemmel?
Figyelt kérdés
Van Telekom TV előfizetésem, megvan az ügyfélazonosítóm és a jelszavam is, mégis azt a hibaüzenetet kapom, hogy "hiba a szerződés lekérése közben". Ilyenkor mégis mit csináljak?2019. szept. 24. 18:55
1/1 anonim válasza:
Ez nem a te hibád, az ő rendszerük Tré. Próbáld meg később.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!