A Coca cola-nak miért nem volt bátorsága szembe szállni Cristiano Ronaldo-val?
A 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság fő szponzora volt a Coca cola. Ezért volt döbbenetes, amikor Cristiano Ronaldo a sajtótájékoztatón egyszerűen félretette a kólás üvegeket, és azt mondta, hogy "igyatok vizet", majd elővette az ásványvizet.
A cég erre annyit reagált, hogy mindenki azt ihat, amit akar:
Ez azért elég furcsa.
Egyrészt a közvélemény szemében többet ártottak volna maguknak, ha nyilvánosan tesznek valamit.
Másrészt a cégnek jelentős ásványvíz érdekeltsége is van, nem keveset forgalmaznak belőle. Szóval egyik zsebükből a másikba került csak a bevétel.
Köszönöm szépen a válaszokat.
#3
"Másrészt a cégnek jelentős ásványvíz érdekeltsége is van, nem keveset forgalmaznak belőle."
Akkor itt hasonló a helyzet, mint a Meta esetében, ahol az insta és a facebook is Zuckerberg kezében van.
Ezek szerint a Coca Cola-nak is mindegy, honnan jön a pénz, nem fontos, hogy csak az üdítőt népszerűsítsék.
Attól, hogy egy márkának külön neve van, még nem jelenti azt, hogy külön cég vagy tulajdonosi háló is. Baromi sok az összefonódás, lényegében egy-egy cégcsoport sok-sok márkát futtat.
Lényeg a lényeg, rengeteg minden van egy kézben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!