A kiadók miért nem követik a Könyvudvar példáját?
A kiadói honlapok többsége iszonyatosan van összerakva, kolbászolni kell mindenfelé, ha az ember szeretné az új megjelenéseket nézegetni. Az pláne a kedvencem, amikor maximum három könyvet tesznek ki oldalanként... De a borítót akkora méretben jelenítik meg, hogy lelóg a monitorról...
A Könyvudvarnál (bolt, nem kiadó, tudom), ha már őket hoztam fel pozitív példaként a címben, már a nyitóoldalon van olyan, hogy „Az összes új könyv megtekintése”, és egyszerre száz könyvet is lehet tenni egy oldalra, így pedig baromi gyorsan át lehet nézni az egészet.
A kiadók többségénél már le is szoktam a honlap felkereséséről, mert nincs kedvem kattintgatni órákig, a felületek lassúságáról nem is beszélve: van olyan kiadó, ahol a „szerver” egy 2000-ből származó gép...
Ez pénzkérdés, vagy a (vállalati-reklám) kultúra hiánya?
Nem tudom, de milyen oldalakat szoktál nézegetni, de nekem nincs ilyen problémám. Eddig minden oldalon egyszerűen megtaláltam a megjelenő könyveket, és mivel nem 50 könyvet szoktak megjelentetni egyszerre, általában egy oldalra ráfér az összes. A honlapok sem szoktak lassúak lenni, pont a könyvkiadóknál nem ütköztem még ilyen problémája.
Ha esetleg tudsz példát mondani ilyesfajta oldalról, akkor szívesen ránézek.
A többi oldal nevében nem tudok nyilatkozni, de nagyon jól esett, hogy minket hoztál fel pozitív példának :)
El is küldtem a programozónknak, mert ilyen jó kis visszajelzés ritkán érkezik. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!