Alexandra.hu-n 2x adtam le a rendelést (nem 1szerre,1más után) véletlen, rossz volt a net, azt írta az első után h hiba de aztán mégis meg lett rendelve. Szerintetek a futárnak mondhatom h véletlen rendeltem kétszer és lehet csak az 1iket?
Érdemes lenne őket felhívni. Velem másik cégnél volt olyan, hogy leadtam egy megrendelést, kiszállították, aztán valamiért újra szállítási státuszba került a már kézbesített termék. Felhívtam őket és elmondtam, mi a helyzet. Megköszönték és korrigálták a hibát.
Érdemesebb telefonon jelezni, ha gond van, mert úgy gyorsabban reagálnak.
Tehát ha jól értem, akkor két visszaigazoló emailt is kaptál két különböző rendelési számmal?
Az egyik rendelést mondd le írásban (gondolom ezért írtál nekik).
Ha két külön rendelési számod van, akkor az két csomagot jelent. Ha mindkét csomag kimegy mégis, akkor csak az egyik csomagot vedd át, a másikat pedig nem.
A futár nem az Alexandra alkalmazottja, szóval szerintem nem kell neki magyarázkodni, egyszerűen mondd azt, hogy te csak egy csomagot rendeltél és kész. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!