Szépséghibás könyv. Megéri reklamálnom?
Legutóbb Könyvmolyról rendeltem 2 könyvet, amik a mai napon meg is jöttek. Ebből az egyik olyan szépséghibával rendelkezik, ami miatt nem tudom eldönteni, hogy megéri-e a reklamáció. Aggódok, hogy nem elég megindokolt az elégtelenségem.
Megtapasztaltam, hogy az online rendelt könyvek sosincsenek tökéletes állapotban, valószínűleg a régi, poros példányokat küldik ki ilyenkor (nekem legalábbis). A mostanival is ez volt a helyzet, pár oldalnaka füle be volt hajtva, a borítóról úgy töröltem le a port, majd a könyv végére lapozva vettem észre, hogy ahol össze van ragasztva a könyv egy lapja a kemény borítóval, a lap be van gyűrődve az alábbi módon: [link]
Ti mit gondoltok? Nem is kéne ezzel törődnöm? És ha írok nekik mennyi az esélye, hogy kicserélik? Mennyire hosszú folyamat lenne?
Vágási hibának tűnik, ez a gyártósorról jött rosszul, nem a szállítás közben ment tönkre - elvileg ezt megreklamálhatod. Minőségileg hibás a termék. Elvileg 15 napon belül elbírálják a kérésedet, a többiről emailben tájékoztatnak.
Hogy mi lesz... kiadótól is függ, de legalább elmondhatod, hogy te mindent megtettél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!