Kezdőoldal » Szórakozás » Könyvek » Rendeltem két könyvet egy...

Rendeltem két könyvet egy webáruházból MPL házhoz szállítással. Kiderült,hogy hiányosan vannak megadva az adatok. A posta az áruházat hibáztatja, az áruház a postát,hogy minden adat megvan. Most ebben az esetben mit tudok tenni?

Figyelt kérdés
Mivel követtem a rendszerben a küldemény útját, múlt pénteken adták fel,és mára már meg kellett volna érkeznie, így felhívtam a postát a könyvekkel kapcsolatban.Azt mondta a postai ügyintéző,hogy hiányosak az adatok, ezért nem tudták kézbesíteni. Telefonáltam az áruházba, ahonnan a könyveket rendeltem,és ők azt mondták,nem értik ezt,.mert az ő rendszerükben minden jól van,és még az adatokat is felolvasta,hogy helyesek-e. A postán azt mondták nekem,hogy az áruház egyeztesse le az adatokat velük, amit közöltem is a webáruházas hölggyel. Azt mondta ezt nem érti,és hogy a posta nekik soha nem veszi fel a telefont, el sem lehet érni őket. Kifizetett csomagról van szó ( 26.000 Ft). Most akkor ebben az esetben mit tegyek,ha ők egymásra mutogatnak? Még van két megrendelésem tőlük..szóval félek,hogy az is ilyen macera lesz..Valaki tud tanácsot adni,hogy ebben a helyzetben mit csináljak?
2021. aug. 25. 16:57
 1/1 anonim válasza:
alakult valami azóta ??? ha esetleg nem akkor írd meg aztán lehet tudok segíteni
2021. aug. 27. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!