Miért tesznek egy játékba ugrás funkciót miközben sz@rul van programozva?
Figyelt kérdés
Jelenleg a bloodborne és a Dark Souls játékokról beszélek.
Dark Souls 2 nél is zavart hogy a bal analóg lenyomásával tudtunk ugrani de jelenleg a bloodborne játéknál meg a kitérés gombnyomásra reagál.
2019. jan. 2. 11:47
1/1 pappgr válasza:
Nem hanyag kódolás, hanem egy jól kitalált játék elem. Direkt csak futás közben, pályaelem szélén lehet ugorni, hogy ezzel nehezen elérhető területeket / zsákmányt lehessen létrehozni, miközben a harcrendszerhez hasonlóan aki kellőképpen elsajátítja az ugrás mechanikáját az könnyedén tudja használni (pl.: speedrunnerek). Mellesleg, egy teljes nehézpáncélban lehetetlen ugorni a való volágban, úgyhogy lehet hogy design elem is, de ez csak az én véleményem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!