( Szerepjáték ) Mi az alapvető különbség a Dungeons And Dragons 3. 0 és 3.5 között?
Figyelt kérdés
2010. jún. 17. 10:18
1/4 anonim válasza:
Elsősorban a kasztok képességei lettek sok helyen kisebb-nagyobb mértékben átírva. Pl. Harcosnál csak kaszt képzettség lett a Megfélemlítés, de pl. a Ranger már drasztikusabban változott.
A varázslatokat sok helyen átírták.
Szörnyeknél megszűnt a "csak +3-as fegyverrel megüthető" és hasonló opciók, alapból csak az számít, mágikus-e, de számít az anyaga (ezüst, stb.), felszenteltsége,stb.
Ezeken kívül sok minimális változtatás van, de ezek nagy része nem szembetűnő.
2/4 A kérdező kommentje:
Na végre köszönöm....5 hónap alatt de sikerült választ kapnom....XD
Jó akkor előbb átnézem mit nyomtatok ki a játékosoknak, mert 3.0-ás alapkönyv ellenében, ha 3.5-ös varázslatokat nyomatnak el a játékosaim az eléggé cink volna...
2010. nov. 19. 12:41
3/4 anonim válasza:
Annyira nem gáz. Mi sokáig 3.5-ös alapok mellett a 3.0-ás varázslatok használtuk. Az volt magyarul, az volt szimpatikusabb, stb.
4/4 A kérdező kommentje:
Neked is köszönöm így utólag is az információt.
2011. jan. 18. 13:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!