Mennyi idő szokott eltelni átlagosan egy játék megjelenése, és annak a játéknak torrentként az internetre való felkerülése közt?





A játékon lévő másolásvédelemtől függ. Van amit napok alatt fel lehet törni, mást lehet hogy évek alatt sem. A Denuvo elvileg feltörhetetlen, eddig ahány ilyen védelemmel ellátott játékot törten elérhetővé tettek, az nem feltörés által történt hanem más exploitok kihasználásával amivel megkerülhető volt a védelem. És persze minden ilyen eset után javítanak a védelmeken hogy ne fordulhasson elő sokszor.
A kérdésre nem lehet még általánosságban sem válaszolni, mert nem átlagolható.





Maga a fejlesztési idő változó, függ mekkora projektről van szó, hányan dolgoznak rajta, mennyire gyakorlottak, mennyire tudnak jól összedolgozni stb.
Nagy projektek fejlesztési ideje általánosan 3-4 év. Feltörés megint más kérdés, a védelemtől és annak áttörésétől/kikerülésétől függ, meg magától a játék fajtájától is.
Teljesen szerverre épülő játékokat ritkábban törnek fel, hiszen ott már szervert is üzemeltetni kell, az pénzkiadás + lebukási lehetőség is van, ha a szellemi termék tulajdonosa feljelenti, rendőrségi nyomozás, szerverek bezáratása, szerverparki gépek lefoglalása, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!