Autós játékokban hogy szoktátok bevenni a kanyarokat (90 fokosakat, éleseket)? Gázt elenged, kézifék+kormány, majd megint gáz, vagy folyamatosan gáz, és úgy kézifék és kormány?










Milyen játék? Mert nem mindegy, hogy Need for Speed vagy Project CARS. Az sem mindegy, hogy milyen hajtású az autó (első, hátsó, vagy összkerék). De ha egy kicsit is igazodik a játék a valódi fizikához, akkor a leggyorsabban így lehet bevenni bármelyik kanyart:
Kanyar előtt kihúzódsz a külső ívre, fékezel, majd a kanyar belső íve felé kormányzol, és közben folyamatosan adagolod a gázt, amíg túl nem jutsz a kanyaron, és ismét egyenesbe nem kerülsz. Ennél gyorsabb módszer nem létezik- ha létezne, az autóversenyzők csak azt használnák. Felejtsd el a kéziféket meg a driftelést, azzal csak lendületet veszítesz.
Persze ha egy olyan arcade játékról van szó, amiben a csúszkálással lehet töltögetni a nitrós palackot, az egy egészen más történet.





Attól függ melyik játék.
The Crew:
1. (kanyar előtt) Fékezek
2. (kanyar elején) Fékezek és kormányzok
3. (kb a kanyar felénél) kanyarodok és nyomom a gázt.
Forza Motorsport 6: Apex: Erre már nem annyira emlékszem de szerintem:
1. (kanyar előtt) Fékezek
2. (kanyarban) kormányzok
3. (kanyar után) Ha már nem kormányzok nyomom a gázt
De szerintem ebben (és a többi realisztikusabb) játékban már a kocsitól is függ a megfelelő vezetési stílus.
Ha fontos a gyorsaság, az a lényeg, hogy eltaláld hány méterrel kell a kanyar előtt fékezni és hogy minél kevesebbet kelljen (ahogy már írták, ki kell húzódni a kanyar szélére mert úgy nagyobb sebességgel lehet bevenni).
De persze egy Need for Speedben lehet, hogy a kézifékes módszer a legjobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!