Steam támogatás (ügyfélszolgálat) elérése ebben az esetben hogy lehetséges? Megvolt egy játékom Steamen. Volt hozzá még 2 kulcsom. (lent folyt)
Egyáltalán nem a steam hibája, hanem rohadtul a TE hibád. Ők meg mondták hogy semmilyen felelősséget nem vállalnak a viszonteladótól vásárolt kulcsokért és ha már beaktiváltad ők nem adják vissza.
Ha lenne ilyen kulcs letesztelős dolog akkor bizony nem a "termék aktiválása steamen" lehetőséget kellene kiválasztani.
"Steam ilyenkor is beaktiválja ezt a 2 kulcsot."
Itt bukik az egész. Ugyanis ha olyan kulcsot akarsz regisztrálni ami már megvan játék akkor ezt az üzenetet adja: Már rendelkezel a termékkel.
Szóval hogy a valós kérdésre is válaszoljak: Nem, nem lehet levenni fiókodról a regelt játékot és eladni másnak.
Látom akkor nem volt világos a kérdés. Azért fogalmaztam röviden mert bíztam benne hogy így csak az fog válaszolni akinek volt ilyenben része. Persze ügyfélszolgálati elérést mást is tudott volna írni de az valahogy lemaradt..
#4 válaszoló: Nekem nem sok fogalmad van a dologról kérlek inkább hagyd a kérdést.
#5. válaszoló(és szerintem a #6. is te vagy): "Itt bukik az egész. Ugyanis ha olyan kulcsot akarsz regisztrálni ami már megvan játék akkor ezt az üzenetet adja: Már rendelkezel a termékkel."
Ez az eset állt fent. Ahogy írtam is duplikált(már megvan ez a termék) üzenetet kapok. Ugyanez volt velem hogy Humble-s kulcsot akartam letesztelni és aztán mikor odaadtam haveromnak ő már azt az üzenetet kapta hogy ezt a kulcsot aktiválták már, hiába van meg nekem a játék.
Erről olvastam egy olyat(angol nyelvű fórumon) hogy valóban ilyenkor is beaktiválja és a Steam support-nak kell írnom hogy elküldhessem a Steames barátomnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!