Észrevettétek, hogy a codemasters féle f1 játékokban nem pontosak a köridők?
Figyelt kérdés
F1 2016-ban megnéztem a verseny végén a leggyorsabb köröket és a szektronkénti lebontást. Összeadva a szektorokat 1 ezredes eltérés jött ki. Az első 10-et végignéztem és 7 hibás volt.
Pl.:
S1: 51.757.
S2: 36.463.
S3: 24.838.
L: 1.53.059. De ha összeadjuk a részeredményeket, akkor 1.53.058. jön ki. Mi lehet ennek az oka?
2017. szept. 27. 16:34
1/2 anonim válasza:
kerekítés? Valószínű a játék nem csak ezredig mér, de csak annyit ír ki ezért kerekíti.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Erre nem is gondoltam. Minden esetre érdekes.
2017. okt. 29. 00:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!