Mik voltak azok a játékok, amiknek a folytatása csalódást okozott nektek?
nekem
The Witcher -> The Witcher 2, The Witcher 3
Batman Arkham Asylum -> Batman Arkham City
Demon's Souls -> Dark Souls
"jól használható harcrendszerrel"
köszi, ezen jót nevettem
13, mi nem tetszett rajta? Miért okozott csalódást a W3?
És miért volt számodra nem jól használható a Witcher 3 harcrendszere? Fényévekkel rávert a Witcher 1 "kattints az ellenségre, a többi megy magától" típusú harcrendszerétől:D
az irányítás, Geralté és Roaché is fapados, kényelmetlen, az meg pluszba zavaró volt hogy lootolásnál centire pontosan kell állni adott ponton különben nem dobja fel a lehetőséget hogy átkutassam a hullát/dobozt
a harcrendszer a második rész után még mindig egy selejt Dark Souls koppintás annyi különbséggel hogy a vetődés legalább már működik, a második részben ha nem oldott fel az ember perkeket, a vetődés időzítésétől függetlenül Geralt mindig benyelt egy minimális sebződést
szóval játékmechanikailag elég csiszolatlan
technikailag meg pláne, nem azt mondom hogy bűn rosszul van optimalizálva, de azért érdekes hogy több hónappal eltolták az aranylemezre kerülését a játéknak hogy finomítsanak rajta és az 1.30-as frissítés után is kedve szerint ugrál az fps (bár ez PC specifikus probléma)
egyébként én sokkal jobban szerettem az első irányítását, a Diablo meg a Star Wars KotOR jutott róla eszembe
PC-n játszottad? PS-en még el tudom képzelni az ilyen jellegű problémákat, de én PC-n játszottam ki, és akár ugrás közben is tudtam lootolni:D
Roach... nos igen, ő valahogy mindig fennakadt valamin. És ami durva, hogy erre a készítők is reagáltak, hisz van egy quest a Blood and Wine-ban, ahol a begombázott Geralt beszél erről Roachal:D
Dark Soulsal nem játszottam, de különösebben nem izgat, ha hasonlít a harcrendszere. Lehet vetődni, lehet arréb ugrani, kombózni, pörögni-forogni, bombát dobni, Jeleket használni, nyílpuskát használni... Nekem kimondottan élmény volt a harc a Witcher 3-ban. Nem véletlenül mertem bevállalni 10-15 szinttel erősebb szörnyeket. Eltartott egy darabig, de a jó mozgathatóság miatt könnyű volt leakrobatikázni az ellenséget. Persze ehhez az kell, hogy könnyű páncélod legyen, és hogy ne legyen kerítés az útban, mert harc közben nem lehet ugrani:D Ez tényleg gagyi, de legalább lehetett ugrani, nem úgy mint a W1 és W2-ben:D
Ha eltolják a kiadást, hát eltolják. Inkább kelljen várni egy kicsit, minthogy időre kiadjanak egy fost, ahogy az az Assassin's Creed Unity-vel történt. Mondjuk az a patchek után is fos maradt (és ezzel a fő kérdésedre is választ adok: AC sorozat egyes tagjai nekem iszonyatos nagy csalódást okoztak)
Optimalizálással nekem nem volt am gondom, ultrán nyomtam gond nélkül. Bár az is igaz, hogy direkt így vettem gépet is.
De nézd meg a Witcher 3-at rendezés szempontjából! Witcher 1-ben a párbeszédek nagyrésze úgy kezdődik, hogy "és még?" vagy "hányat?" esetleg "én nem hiszem". Ki kezd így egy beszélgetést?:D Botrányos volt. A Witcher 3 jelenetei viszont filmbe illőek voltak. Ahogy a története is és a világa is. Engem mindenesetre maga a tartalmi élmény bőven kárpotolt azért a pár kerítésért, amiben Roach elakadt:D
ha arra panaszkodok hogy PC-n optimalizálatlan szerintem adja magát hogy PC-n játszottam
egyébként jó neked ha ultrán játszottad, az én gépem nem egy mai darab de azért az valamit elmond a Witcher 3 optimalizálásáról hogy a Shadow of Mordornak papíron 1080p medium 40-50 fpssel kellett volna mennie és 1080p high stabil 60 fpssel futott
Míg a Witcher 3 papíron 1080p medium 30 fpssel kéne hogy menjen aztán 900p medium 30- fpssel döcögött
A Witcher 1 gyatra dialógusainál pedig a magyarra gondolsz? Mert az ritka szarul lett fordítva meg szinkronizálva, az eredeti lengyel normalis volt
Heló!
CoD World at War. Se íze, se bűze játék.
"az irányítás, Geralté és Roaché is fapados, kényelmetlen, az meg pluszba zavaró volt hogy lootolásnál centire pontosan kell állni adott ponton különben nem dobja fel a lehetőséget hogy átkutassam a hullát/dobozt
a harcrendszer a második rész után még mindig egy selejt Dark Souls koppintás annyi különbséggel hogy a vetődés legalább már működik, a második részben ha nem oldott fel az ember perkeket, a vetődés időzítésétől függetlenül Geralt mindig benyelt egy minimális sebződést
szóval játékmechanikailag elég csiszolatlan
technikailag meg pláne, nem azt mondom hogy bűn rosszul van optimalizálva, de azért érdekes hogy több hónappal eltolták az aranylemezre kerülését a játéknak hogy finomítsanak rajta és az 1.30-as frissítés után is kedve szerint ugrál az fps (bár ez PC specifikus probléma)
egyébként én sokkal jobban szerettem az első irányítását, a Diablo meg a Star Wars KotOR jutott róla eszembe"
Irányítás terén teljes mértékben oylan ,mint a többi, nagyobb RPG a piacon.
(Hozzáteszem, hogy az első rész zártsága és kevesebb mozgásbeli lehetősége miatt eleve nehezen összevethető a mostanival, amiben mindenből több van)
Sosem volt olyan gondom a loot-nál, mint ami neked.
Dark Souls előtt is bőven voltak olyan játékok, amik hasonlóak a Witcherhez, és amiből merített.
Nem egy harcot nyertem úgy, hogy 1 ütésnyi élettel kaszaboltam le a maradék 4-5 katonát, benyelt "minimális sebzés" nélkül.
Optimizálás terén pedig azt tudom mondani, amit én és a barátaim tapasztaltunk. Hogy remekül skálázható a játék és remekül futott, gyengébb gépen is csak nagyobb harcokban akadt a játék.
Mindezt mondom úgy, hogy az első részt úgy vittme végig, hogy 1 trófeát nem adtam le, illetve a legapróbb mini-miniküldetésnél a csaj nem adta oda a parfümöt, ezen kívül minden megvolt a játékban, valamint a harmadik részben 200+ órám van, tehát egy ideig ezekben a játékokban "laktam".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!